Friday, March 23, 2012

Reede Cartagenas

Alustan veidi tagurpidi. Reedel on siin vaheke rohkem elu, nagu ka Tallinnas. Tulime just yhest pargist, kus Olja ei votnud midagi aga mina votsin yhe Club Colombia - kohaliku olu. Aga enne seda tegin ma yhes tapase kohas 2 cuba libret. Aga siin nad teevad seda kokteili oluliselt kangemalt, seega ma olen paris toredalt vintis. Olja on juba oelnud paar korda, et aitab. Aga on ju tore.
Tana oli meil logelemise paev. Kaisime kullamuuseumis, neid on siin igas linnas kuna kulda on siin sama palju kui eestis lepapuud voi paekivi.

Louna oli meil eriline. Ostsime kohalikke saiakesi.Kohalikud soovad mingeid selliseid saiatooteid mis on toodetud samal tehnikal nagu vanad nouka-aegsed pontsikud. Ja neid nad teevad vaga hasti. Aga saiakeste kujud on taiesti erinevad kodustest. Votsime kaks pikka vorsti, millel oli natuke juustu sees ja kaks tennispalli-kujulist.
Oli aarmiselt maitsev. Louna maksis kahe peale alla yhe euro. Magustoiduks soime varsket hawaii papayat ja melonit. Homseks jai veel tavalist papayat ja melonit.
Ohtust soime yhes kohas, kus mulle tehti selline medium stake, mis oli enamikus ikka taiesti punane, aga siiski vaga maitsev. Olja vottis jalle uue versiooni cevichest.

Peale seda laksime yhte joogikohta (tapas-bar), kus ma tegin kaks rummkoolat. Nagu ma eelnevalt mainisin, maitsevad need sarnaselt kodus kokku keerutatutele. Olja tegi mingi kookosemoksi, mis oli ka vaga maitsev.

No comments:

Post a Comment