Wednesday, March 21, 2012

Igayhele oma

Tana oli siis selline paev kus laksime molemad oma teed.
Olja laks Playa Blancale, yks voimalusi kogeda kariibi mere helesinist vett ja valget liiva. Mina jain tuult ja surfivoimalust ootama. Yldiselt on Olja siin juba moned paevad noudnud, et tema tahab sinist vett ja seega on mul hea meel, et ta lopuks seda ka sai. Cartagena merevee varv on enam-vahem sama mis kodus, kuigi oluliselt soojem loomulikult.

Olja kommentar: vàike mootorpaat tòi 30 turisti kohale - Playa Blanca on selle koha nimi. Ylduselt inimesi rannas oli vàhe, umbes sama palju turiste kui ka kohalikke nànnimyyjaid. Natuke ma tegin neid ka ònnelikuks - ostsin cocacolat ja jààtist.
Sain tuttavaks yhe argentiina tydrukuga, kellega kahe peale rentisime pàiksevarju ja kordamòòda valvasime kotte/kàisime ujumas.
Vesi on +30 ma arvan. Igatàhes vàga soe ja puhas.


Ylo jàtkab: Mina laksin tana siis yksi surfama. Koha peal muidugi juba moned tuttavad eelmisest korrast. Tana tuli tuul ja oli ka paike, seega sain yle sooja sillerdava vee kihutada. Vees ei pidanud kyll takistusi olema peale monede kivide, aga ikka keset lahte kytsin pomaki mingi takistuse vastu. Tuleb valja, et kalamehed otsustasid hakata maa pealt vorku sisse tombama. Onneks midagi hullemat ei juhtunud.

Ohtul kaisime samas sushikohas soomas.

No comments:

Post a Comment